Krizový plán by měla mít každá firma
Přestože se dnes již mnoha firem vzpamatovalo z nedávné ekonomické krize, tak věřte, že ještě spousta společností řeší finanční problémy, které ovšem nejsou vidět. Například obrovské obchodní řetězce mají problém se pomocí vlastních finančních zdrojů financovat. A nebo taky rodinné firmy bojují s mezigenerační obměnou. Plán krizového managementu má všem těmto situacím předejít. Pokud budete mít správně nastavenou právě krizovou komunikaci, tak máte mnohem lehčí cestu, když ke krizi dojde, a věřte, že právě v těchto chvílích to nejvíce oceníte.
Krizové řízení firmy je poměrně složitou záležitostí. Potřebujete k tomu speciálně vytvořenou analýzu potenciálních hrozících krizí a podrobný plán, co v takové chvíli dělat. Většina firem tento problém neřeší, ale věřte, že jakmile se jednou dostanete do problémů, které ovlivní vaši společnost a budou vás stát miliony korun, nad krizovým managementem se minimálně zamyslíte.