Zvláště v letních měsících si spousta rodičů láme hlavy, jak své neposedné ratolesti zabavit venku. V horkých letních dnech se dá navštívit koupaliště nebo rovnou pořídit na zahradu bazén. Co však dělat ve dnech, kdy počasí koupání moc nepřeje?
Nikdy jsem nechápala, jak někdo může pracovat jako obchodník. Nabízet zboží, chodit a „vnucovat se“. No a pak jsem se sama jednou v takové situaci ocitla. A pochopila jsem, o čem to všechno je. Že to není jenom o nabízení produktů či služeb. Je to o umění obchodních dovedností. O empatii a poznání lidí.
Dnes vyloženě krátce, zato výstižně. Co si budeme nalhávat. Kreativa na obdarování opadne po několika letech vztahu. V žádném případě, že by to bylo opadající láskou, ale páry zkrátka dospějí k názoru, že obdarovávat se materiálně nese také zodpovědnost dobré investice a užitečnosti. A to se nedá skloubit s přesně nataženými životními hodinkami, které by nám neměly říkat, v jaký den máme obdarovat našeho blízkého.